2009. március 29., vasárnap

Fast & Furious The Movie mobil játék



Egy újabb atóversenyes mobilos játékra vágytam ma reggel, úgyhogy elindítottam a Fast And Furious játék letöltést. Nagyon sokat játszottam már a BMW Racing-gel, a Need For Speed Undercover-rel és a Dakar Rally 2009-cel ahhoz hogy szerintem nagyon hamar bajnok leszek ebben a játékban is.

Négy különböző beállítással lehet játszani: drift, pont-pont, gyorsulási és GPS móduszban, nekem a gyorsulási tetszett eddig a legjobban, de be kell hogy valljam hogy ez a játék nem sok újat hoz az eddigi mobilos játékokhoz, ha valaki egy igazi jó autóverseny játékra vágyik a mobilján, a Need For Speed letöltéssel jár a legjobban szerintem.

A Fast & Furious-t itt tudod kipróbálni.

És itt még két nézet hogy a játék hogyan jelenik meg a mobilod kijelzőjén:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése