2009. március 11., szerda

Lego Indiana Jones mobil játék



Na most ezzel a játék letöltéssel tényleg két legyet lehet ütni egy csapással: Lego és Indiana Jones egy játékban, azért ezt nem semmi összehozni! Szeretem nagyon a régi Indiana Jones filmeket és kiskoromban imádtam legózni is, szóval amikor megláttam ezt a Jamba játékot, eldöntöttem hogy ez lesz a következő letöltés.

Nagyon cuki mászkálós ugrálós játék, persze az összehasonlításban a Madagaszkár 2 játék nyer megint, de ezt már lassan felesleges is írnom. Különben jó kis kaland, 25 szinten lehet játszani, amit nekem persze még nem sikerült megtennem, de biztos meglesz, csak egy kis gyakorlás!

Itt tudjátok a játékot letölteni.

És itt van két kép ahogy a mobiltelefonon megjelenik a játék:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése