2009. február 12., csütörtök

EA Sports FIFA 09



Úgy döntöttem hogy következőként a Fifa 09 mobil játékot töltöm le. Szeretem az online jatekok közül a foci managert, két éve egy egész nyarat végigjátszottam az egyikkel. Ez a játek nem annyira foci managelésről szól, inkább magáról a játékról.

Kétféle beállítással lehet játszani: kihívás és idény. Én eddig a kihivással játszottam, a passzok és a cselek jól néznek ki a mobilon, és persze főleg ha betalálok a kapuba. A passzok kicsit túl tökéletesek a pontos átadást segítő beállítás miatt szerintem. Viszont a side-on beállítás nagyon jól néz ki, tisztára mint a TV-ben. Na kiváncsi vagyok mikor lesz belőlem mobilos bajnok!

A játékot itt lehet letölteni.

És itt egy videó hogy hogyan néz ki mobilon a játék:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése