2009. február 7., szombat

Tomb Raider - Underworld



Mindig is imádtam Lara Croft-ot, főleg amióta Angelina Jolie eljátszotta a Tomb Raider-ben. Gondoltam ha már egyszer megrendeltem a Jambánál ezt az action klub-ot, akkor ki is használom, összesen három játékot lehet letölteni hetente ha jól értem. Asszem a harmadik a Need For Speed Undercover lesz, de először a Tomb Raider Underworld-öt akartam letölteni.

A grafikája nagyon tetszik, azt mondják hogy szinte ugyanolyan jó mint a konzolos változat, de nekem nincs konzolom, úgyhogy marad a mobilos játék. Nagyon király ahogy a játékban kúszik mászik, lövöldözik, és szuper ahogy a nézeteket lehet forgatni, tisztára mint a moziban három dimenzióban.

Még nem tudom pontosan hogy hány szint van, de gondolom hamarosan végig tudom majd játszani az egészet!

Itt tudjátok letölteni!

És itt van hozzá egy kis videó hogy hogy néz ki a játék a mobilon:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése