2009. február 8., vasárnap

Need For Speed Undercover mobil játék



Most töltöttem le az új Need For Speed-et, Undercover a címe. Olvastam több netes újságban hogy sokan szídták a konzolos változatot, hogy néha beremeg meg ilyesmi. Most akkor lehet hogy szerencsém van (vagy csak vak vagyok), mert szerintem a mobilos változat szuper lett! Nagyon menő a választék kocsikból, nekem a Porsche 911-es jön be a legjobban, igazi álomautó.

Szuper a dizájnja a karamboloknak, külön szórakoztató amikor a rendőr megindul utánad. A pályák miatt olyan nagy meglepetés nem ért, városban kell autókázni, az alagutas részek nagyon tutik lettek. Szerintem nagyon klassz játék, kiváncsi vagyok mennyire hamar nem tudom majd a saját rekordokat megdönteni, egyenlőre még szinte minden menetben jobb leszek.

És itt egy videó hogy milyen rodeózni:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése