2009. február 28., szombat

Risk



Már egy hete nem töltöttem le új játékot a mobilomra, és kicsit meguntam az eddigi kedvenceket (a Madagaszkár 2 és a Need For Speed Undercover jöttek be eddig a legjobban), úgyhogy úgy döntöttem hogy letöltöm a hétvégére a Risk - Rizikó játékot.

Mindig is szerettem a stratégiai játékokat, a SimCity Metropolist is végülis tökre élveztem, itt viszont most nem csak egy várost, de az egész földet kell elfoglalni a játék során.

Be lehet kapcsolni a gyors móduszt is és így egy egy földrészre kell csak koncentrálni, ma délután viszont nekifekszeka mobilomnak és megpróbálom lenyomni az egész játékot. Na majd meglátjuk mennyire érek vele.

Itt tudjátok letölteni a játékot.
És itt van néhány kép hogy hogyan néz ki a játék a mobilod kijelzőjén:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése