2009. február 10., kedd

Simcity Metropolis



A Simcity volt a legeslegelső játék amivel valaha játszottam PC-n, nem tudom pontosan már hogy melyik kiadása volt, de ősöreg, valószínüleg az elsők egyike. Most gondoltam hogy kipróbálom hogy mit tud a mobilos játék, és nagyon kellemes lepődtem meg első nekifutásra.

Baromi jó a játék dizájnja, játszva lehet fejleszteni a várost. És őszintén, ki ne szeretett volna már főpolgármester lenni? (Na persze ha nem Demszky-nek hívnak...). Tetszik ahogyan a városrészeket lehet fejleszteni, mondjuk nyersanyagból mindig hamar kifogyok és akkor a várakozás kicsit unalmas, de nem tudom jobban beosztani az időmet. Kiváncsi vagyok meddig jutok majd vele!

Itt tudjátok letölteni a játékot!

És itt egy kis videó amit találtam, így néz ki a játék a mobilodon:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése